sobota, 14 sierpnia 2010

8 sierpnia 2010
uwaga: kolejna piżama!
another pajama party
z szafy

3 komentarze:

  1. hej!dzieki za komentarze u mnie:)naprawde fajnie ze dodalas kalendarz,mozna zajrzec w kazdy miesiac kiedy sie chce:)czy jesli fotka jest w pizamie to znaczy ze przechodzisz tak caly dzien?czy po prostu zdjecie jest robione rano i traktowane jako zaliczenie dnia?

    OdpowiedzUsuń
  2. różnie. jestem typem piżamowym, więc często po powrocie do domu przebieram się w dres, czy coś w tym stylu, a o zdjęciu przypominam sobie po fakcie. akurat te dwa ostatnie dni były fatalne, czułam się obrzydliwie i całe spędziłam w piżamie. urok i przekleństwo telepracy.
    fajnie, że poradziłaś mi kalendarz. ja raczej nie korzystam z archiwum na blogach, ale jeśli komuś ma się przydać, super.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe,fajne sa czasem takie resetowe dni cale rpzechodzone w pizamie lub czyms wyciagnietym:)

    OdpowiedzUsuń